czwartek, 28 kwietnia 2016

"Black Ice" Becca Fitzpatrick



Byliście kiedyś zimą w górach? Jeśli tak, to pewnie wiecie, jak jest tam zimno, biało, pięknie, ale i przede wszystkim niebezpiecznie. A co byście powiedzieli, gdyby do tego niebezpieczeństwa dołączyło dwóch niebezpiecznych zbiegów?
Na początku nie wiem dlaczego, ale zwlekałam z przeczytaniem tej książki. Kiedy tylko zaczęłam, nie mogłam się oderwać. Ten thriller wciągną mnie na wieki. Zakochałam się w tej książce. Nie mogłam spać nocami zastanawiając się co będzie dalej. "Black Ice" zmroziła mi krew w żyłach, nie dlatego, że akcja dzieje się zimą w górach, ale dlatego że jest tam tak wiele emocjonujących i mrocznych scen i ten wątek miłosny, coś pięknego...
Osiemnastoletnia bohaterka Britt długo przygotowywała się do 60 kilometrowej wyprawy wzdłuż łańcucha górskiego Teton. Wszyscy jej znajomi wyjeżdżali na wycieczki w ciepłe miejsca. Jednak ona, wybrała się z przyjaciółką Korbie w bliskie jej sercu góry. Okazało się, że do ich grona dołączył brat Korbie, a jednocześnie były chłopak Britt. Niestety, przyjaciółki nie dotarły na miejsce z powodu śnieżycy. Aby przeżyć wybrały się poszukać schronienia. Trafiły do dwóch przystojnych młodzieńców, którzy okazali się zbiegami. Zanim bohaterka się zorientowała kim są przystojni nieznajomi, stała się ich zakładniczką.  Britt odkrywa, że gdzieś blisko grasuje seryjny morderca. Nie wie kto może być jego kolejną ofiarą, ale wie, że ona nie jest wyjątkiem.W zamian za uwolnienie zgadza się wyprowadzić ich z gór. Pomimo zimna i bliskości śmierci, bohaterka się zakochuje w kimś, kim nie powinna.
"Byliśmy żywi. I to bardziej niż kiedykolwiek, choć w obliczu śmierci."
Jak dla mnie idealna książka, nic dodać, nic ująć. Aby poznać dalsze losy Britt musicie przeczytać tę zapierającą dech w piersiach książkę. Naprawdę polecam. Może wy macie z nią jakieś wspomnienia, wrażenia. Opowiadajcie, chętnie poczytam.

Dodatkowe informacje:
Ilość stron: 448
Tłumaczenie: Mariusz Gądek
Wydawnictwo: Otwarte
Ocena: 10/10

Wybrane cytaty:
"Mówią, że kiedy umierasz, całe życie przebiega ci przed oczami. Nikt nie mówi jednak o tym, że kiedy patrzysz, jak umiera osoba, którą kiedyś kochałeś, doświadczenie to jest podwójnie bolesne, ponieważ przeżywasz na nowo dwa życia, które niegdyś podążały tą samą drogą."
"- Każdy musi mieć jakieś sekrety - oznajmił. - Dzięki nim jesteśmy podatni na ciosy."
"
Po mroku nastaje światło."
Poniżej trailer "Black Ice"











8 komentarzy:

  1. Polecam, zakochałam się w "Black Ice" od pierwszego wejrzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam jeszcze.Może kiedyś przeczytam. :)
    Pozdrawiam,
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wysoko oceniłaś, więc zapewne warto przeczytać! :)

    http://fit-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam i bardzo spodobała mi się ta książka.♥ Idealna na lato, można się ochłodzić podczas czytania! ;)
    Pozdrawiam! ♥
    http://natalie-and-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli tutaj dotarłeś, proszę, skomentuj. Bardzo mnie to motywuje i odwiedzam każdy blog, po którym został ślad.
Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj.