środa, 22 czerwca 2016

C.J. Daugherty, Carina Rozenfeld "Tajemny ogień"

Hej Kochani!
Jak wam minął dzisiejszy dzień?
Mam dla was kolejną recenzję książki, na której widok przed kupieniem płonęłam. Jest nią... "Tajemny ogień". Zapraszam do przeczytania tego posta, aby dowiedzieć się czegoś więcej o tej piekielnej książce. :)

Taylor Montclair z Anglii.
Sacha Winters z Francji.
Dwa państwa, dwie klątwy, dwoje ludzi: Taylor i Sacha.
On szalony buntownik. Ona spokojna, kochająca książki.
Nic ich nie łączy, a zarazem bardzo wiele.
"To, co za dnia wydaje się bezpieczne i znajome, nocą staje się całkiem obce."
Taylor: pewnego dnia wybuch złości Taylor spowodował, że przedmioty wokół niej zmieniają swoje położenie. Jej emocje zakłócają przepływ elektryczności.
Dziewczyna dowiaduje się szokującej prawdy. Uświadamia sobie, iż ma taką moc, że może zabić człowieka.
Sacha: wiele setek lat na stosie spłonęła pewna alchemiczka, rzuciła klątwę, na trzynaście pokoleń pierworodnych synów z rodu jej zabójcy umrze w wieku 18 lat. Sacha jest trzynasty, do osiemnastego roku życia nieśmiertelny.Wyświetlanie IMG_20160621_204646_352.jpg Za osiem tygodni ma umrzeć. Na świecie jest jedna osoba, która może mu pomóc... Taylor. Niespodziewanie poznaje ją przez internet. Poznają się i rozumieją.
"Dzielą ich setki kilometrów. Łączy przeznaczenie."
Jak potoczy się akcja? Przeczytajcie.

Bardzo spodobała mi się ta książka. Życia obu bohaterów są przeplatane. Jeśli ktoś czytał "Wybranych" i mu się spodobała, to to jest idealna książka dla niego. Wiele łączy te książki, np. tajemnice i trzymanie w napięciu. Bardzo mi się podoba styl pisania obu autorek.
Polecam każdemu, kto lubi gdy coś się dzieje i odczuwać dreszczyk emocji. Moja ocena to 10/10, książka idealna.
Mam nadzieję że podobała się wam recenzja.
"Pradawna moc i śmiertelna klątwa,
szaleńczy wyścig z czasem i wojna z przeznaczeniem.
Akcja "Tajemnego ognia" pędzi jak rollercoaster"
Pozdrawiam. :)

Wyświetlanie IMG_20160621_204646_352.jpg

Wyświetlanie IMG_20160621_204646_352.jpg


4 komentarze:

  1. Nigdy nie słyszałam o tej książce, ale zapowiada się bardzo ciekawie ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że ciekawa, pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Bardzo ładna recenzja :))
    Mam już za sobą "Tajemny ogień" - zostało tylko czekać na kolejne części :D
    Buźka, Amelia z bloga http://osobisty8ksiezyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno druga ma być jesienią, też czekam. Pozdrawiam

      Usuń

Jeśli tutaj dotarłeś, proszę, skomentuj. Bardzo mnie to motywuje i odwiedzam każdy blog, po którym został ślad.
Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj.