poniedziałek, 20 czerwca 2016

Lato z książką

                 
Idzie lato a z nim nowe premiery.
Nie ma to jak z książką w plenerze. Mam świra na punkcie czytania, ale nie tylko. Kocham zwierzęta, 
a szczególnie te najmniejsze, małe kotki, pieski, króliki... Uwielbiam przytulać te małe, puchate kuleczki. Szczerze to nie mogłabym żyć bez zwierzaka (szczególnie takiego który akceptuje moją pasję). Na zdjęciach Dyzio (ten czarny) i Figa (bardziej imię dla psa, ale co tam). Moje dwa oczka w głowie. Figa boi się wszystkiego co robi zdjęcia, więc wybaczcie, że się nie uśmiechnęła. :)
Ale nie o kociakach dzisiaj (chyba że chcecie o nich wiedzieć coś wiedzieć). Chcę wam pokazać co szykuje się latem czytania. Postanowiłam przegrzebać internet i przedstawić wam tytuły kilku najnowszych dzieł sztuki (bo każda książka jest dziełem sztuki). Zacznijmy od tych, które pojawią się w naszych sklepach najwcześniej. :D
1. Lucy Dillon "Dobry uczynek": 23.06.2016 r.                            

2. Lisa De Jong "Kiedy pada deszcz": 24.06.2016 r.
3. Mary Simses "Apetyt na życie": 25.06.2016 r.
4. Emily Giffin "Pierwsza przychodzi miłość": 27.06.2016 r.
5. Jennifer L. Scott "Szkoła wdzięku Madame Chic": 09.07.2016 r.
6. Paula McLain "Okrążyć słońce": 11.07.2016 r.
7. Agata Czykierda-Grabowska "Jak powietrze": 11.07.2016 r.
8. Danielle Steel "Pokochać znowu" 11.07.2016 r.
9. Lars Kepler "Stalker": 29.07.2016 r.
10. Dariusz Malejonek, Magdalenia Nierebińska "Urodzony, by się bać": 08.08.2016 r.
Powyższe propozycje to tylko nieliczne, które przyciągnęły moją uwagę. Najbardziej ciągnie mnie do "Pierwsza przychodzi miłość", "Kiedy pada deszcz" i "Dobry uczynek".
A jakie was ciekawią?
Macie na oku jakieś inne nowości?
I jeszcze jedno, wolicie żebym pisała takie posty na luzie jak dziś, czy same recenzje?
Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Piękne kotki! Chętnie poczytałabym jakiś twój post o nich ;) Ja słyszałam, że ma w wakacje wyjść długo oczekiwana przeze mnie 'Ukryta Łowczyni'! Kocham 'Porwaną Pieśniarkę' więc bardzo się cieszę ;)
    Kochana, ja osobiście wole jak książkowe blogi są mieszane, czyli recenzje i luźne posty , więc wolałabym abyś pisała i takie i takie ;)

    Pozdrawiam cię z całego serduszka <3
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam 😘 A o "Porwanej Pieśniarce" jeszcze nie słyszałam :)

      Usuń
  2. Słodkie zwierzaki :D
    Ja czekam na nieco inne książki niż TY. Nawet Jojo Moyes nie jest na mojej liście. W jej temacie starczy mi tylko "Zanim się pojawiłeś". Uważam, że nic więcej nie trzeba dopowiadać w tej historii. Najbardziej czekam na polskie wydanie The Mistake czyli Błędu Elle Kennedy.
    Pozdrawiam, Katia (zaczytana-i.piszecomysle.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam recenzję "Błędu" i muszę przyznać, że mi się podoba. :) Będę czekać na nią z niecierpliwością. :D

      Usuń
    2. "Błąd" jest drugą częścią serii Kennedy, więc najpierw radzę przeczytać "Układ". Według wielu "Układ" jest lepszy od "Błędu", więc nie powinnaś żałować tego, że sięgniesz jeszcze po tę jedną książkę. Obie co prawda mówią o innych bohaterach, ale pewne wątki wynikają z poprzedniej części, więc ważne jest, żeby znać pierwszy tom.
      Pozdrawiam, Katia (zaczytana-i.piszecomysle.pl)

      Usuń
    3. Dzięki za informacje, bo często jak kupię kolejny tom jakiejś książki, to nie mam ochoty nawet się do niego zabrać. 😉

      Usuń
  3. "Kiedy pada deszcz" może być fajne. Śliczne kociaki, zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wmieszaj takie luźne posty co parę recenzji. :D
    Pozdrawiam!
    Podróże w książki

    OdpowiedzUsuń

Jeśli tutaj dotarłeś, proszę, skomentuj. Bardzo mnie to motywuje i odwiedzam każdy blog, po którym został ślad.
Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj.