niedziela, 26 czerwca 2016

TAG książkowy :)

Hej Kochani!
Postanowiłam zrobić dla was TAG książkowy. Dzięki niemu będziecie mogli się o mnie czegoś dowiedzieć. Zapraszam.

1. O jakiej porze dnia czytasz najczęściej?
Hmm... różnie. Najczęściej czytam po południu i wieczorem. Ale różnie bywa. nie mam określonego planu czytania. :D


2. Która postać książkowa jest najbardziej podobna do Ciebie lub którą chciałabyś być?
Wydaje mi się, że Taylor z "Tajemnego ognia" jest podobna do mnie, też lubię książki. Mamy podobne zainteresowania i w jakimś stopniu może zachowania. :)

3. Przez jaką książkę nie przespałeś nocy?
Nie było takiej książki. Zawsze ograniczam się czasowo do późnej godziny. Może dlatego, że jestem typowym śpiochem. Pewnie jakbym postanowiła zerwać noc dla książki to i tak zasnęłabym po jakiejś chwili z nią na głowie. :)

4. Gdzie czytasz?
Czytam wszędzie. W autobusie, samochodzie, fotelu. Ale moim ulubionym miejscem do czytania jest oczywiście łóżko. <3

5. Co najpierw: książka czy ekranizacja?
Oczywiście, że najpierw książka. Jeśli wcześniej obejrzę film, to nie ciągnie mnie jakoś do książki. Chyba że film jest extra to myślę, że książka musi być jeszcze lepsza. Ale to już nie jest to samo, kiedy wcześniej się obejrzy film. :(

6. Czy oceniasz książkę po okładce?
Oczywiście. Bardzo często. A najgorsze jest to, że okładki często zmylają. Okładka może być nie wiadomo jak piękna, a książka może zirytować. To jest właśnie moja zła strona. :( 

7. Używasz zakładek czy zaginasz ośle rogi? Jeśli używasz zakładek, to jakie one są?
Kiedyś zaginałam. Teraz jestem tego świadoma, że nie można niszczyć książek bo są takie piękne... używam zakładek. Najczęściej tych, które dostanę z książkami w przesyłce. :)

8. Co teraz czytasz? 
Aktualnie czytam "Nieskończoność" Holly-Jane Rahlens. Nie mogę na razie za wiele o niej powiedzieć bo przeczytałam dopiero 50 stron. A najciekawsze jest to, że akcja dzieje się w przyszłości,  XXIII wieku gdzie prawie każdy posługuje się mózgołączem, dzięki któremu ludzie mogą zapisywać wspomnienia w globalnej bazie danych. :D

9. Częściej czytasz wypożyczone książki czy raczej preferujesz własny zakup?
Częściej kupuję, w bibliotece najczęściej nie ma książek, które chcę przeczytać, więc z tym jest problem. W każdym razie lubię też pożyczać od znajomych. Mimo wszystko nie ma to jak własna książka. :)

10. Czy ulegasz promocjom cenowym na książki? Jeżeli tak to jaka była największa ilość książek, którą kupiłaś w promocji?
Tak, promocje na mnie działają. Najwięcej kupiłam chyba cztery sobie przed świętami: "Podaruj mi miłość", "7 życzeń", "Tajemny ogień" i "Zbuntowanych". Wszystkie były w promocji. :) Wczoraj zamówiłam trzy, tytuły możecie zobaczyć we wczorajszym poście. 

11. Jaka książka zrobiła na Tobie największe wrażenie?
Chyba "Igrzyska śmierci", nie wiedziałam, że będą takie ciekawe. Każdą z części przeczytałam w dwa, trzy dni. :)

12. Wolisz książki w wersji papierowej, e-booki czy audiobooki?
Papierowej. Jak dla mnie audiobook to nie książka, bo tak naprawdę nie czytasz tylko słuchasz. Z audiobooku korzystałam tylko przy w "Pustyni i w puszczy", wtedy jeszcze nie interesowałam się tak książkami i po prostu nie chciało mi się jej czytać. A e-booki przeczytałam zaledwie trzy w swoim życiu, "Dziedzictwo", "Hopeless" i "Love, Rosie". :)

13. Czytasz jedną książkę od początku do końca czy zaczynasz kilka książek na raz?
Zazwyczaj jedną. Ale kiedy książka mi się nie podoba to zostawiam ją na jakieś dwa tygodnie w połowie i zaczynam następną. Do tej pory zrobiłam tak chyba zaledwie trzy razy. :)
Mam nadzieję, że się wam podobało. Nie nominuję nikogo, każdy może zrobić taki TAG.
Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Super poradziłaś sobie z tym TAGiem :D
    Jestem ciekawa książki, której teraz czytasz - więc czekam na recenzję!
    Buziaki, Amcia z blaga http://osobisty8ksiezyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wkrótce się pojawi.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Najprzyjemniej jest mieć papierową książkę w rękach. Również zgadzam się, że audiobook to nie książka, ale zdarzyło mi się słuchać lektur w takiej formie. Jednak najbardziej lubię czytać ebooki, bo nie ważne jak się ułożę, mogę nawet wisieć, a zawsze będzie mi wygodnie i ebooka mogę mieć zawsze przy sobie. A przy książce trzeba mieć odpowiednie światło i pozycję do przewracania kartek, co mnie czasem denerwuje.
    Pozdrawiam, Katia (zaczytana-i.piszecomysle.pl)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super TAG. Na pewno go zrobię, bo bardzo spodobały mi się pytania.

    P.S dzisiaj na blogu zrobiłam pierwszy tag więc zapraszam http://bookanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli tutaj dotarłeś, proszę, skomentuj. Bardzo mnie to motywuje i odwiedzam każdy blog, po którym został ślad.
Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj.