sobota, 2 lipca 2016

Czerwcowe podsumowanie!

Hej Kochani!
Postanowiłam podsumować ten najpiękniejszy miesiąc... czerwiec.
Piosenka miesiąca:



Zakupy książkowe:
Od góry:
1. "Spełnienia marzeń"-Katarzyna Michalak (recenzja)--->  http://kochaneksiazki.blogspot.com/2016/07/katarzyna-michalak-spenienia-marzen.html

2. "Kocha, lubi, pragnie"-Zbigniew Lew-Starowicz (tak, wiem szkoła uwodzenia, od siostry na miłe rozpoczęcie wakacji). :)
3. "Panika"-Lauren Oliver (ciekawe czy rzeczywiście nie przypomina "Igrzysk Śmierci", jak mówi większość osób).

4. "Oddam ci słońce"-Jandy Nelson (oszałamiająca okładka).
5. "Chłopak, który stracił głowę"-John Corey Whaley (jestem na 60 stronie :) ).
6. "Czas pokaże"-Anna Ficner-Ogonowska (widziałam pozytywne recenzje, więc może będzie ok).
7. "Nieskończoność"-Holly-Jane Rahlens (zatrzymałam się w miejscu, aby przeczytać "Chłopaka...").
8. "Do wszystkich chłopców, których kochałam"-Jenny Han.


Przeczytane w tym miesiącu:
1. "Spełnienia marzeń"-Katarzyna Michalak (recenzja wyżej)
2. "Pewnego dnia"-Emily Giffin (recenzja wkrótce)
3. "Scenariusz mordercy"-James Patterson, Marshall Karp



Serial miesiąca:
"Kroniki Shannary" 


Film miesiąca:
"Zanim się pojawiłeś"

Postępy na blogu:
Liczba wyświetleń: 488/632
Liczba komentarzy:  48/68
Jak widzicie, statystyki są bardzo dobre w tym miesiącu. :) Przyznam się, że przez jakiś czas myślałam o usunięciu bloga, ale jak na razie nie zaprzątam sobie tym głowy. Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, wyświetlenia i za to, że jesteście.
Pozdrawiam :)

Ps. Jeśli chcecie, abym wam napisała recenzję czegoś z tego posta, to piszcie w komentarzach. Możecie też napisać, którą z książek chcecie abym przeczytała najpierw. Na pewno wezmę Wasze zdanie pod uwagę.  :)


21 komentarzy:

  1. U mnie też podsumowanie miesiąca ;) ciekawie mnie ten serial, który juz mi polecałaś. Ale najpierw skonczę to co aktualnie oglądam.
    Oczywiście czekam na wrażenia z "Oddam Ci Słońce" ;)
    Pozdrawiam, Katia (www.zaczytana-i.piszecomysle.pl)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też podsumowanie miesiąca ;) ciekawie mnie ten serial, który juz mi polecałaś. Ale najpierw skonczę to co aktualnie oglądam.
    Oczywiście czekam na wrażenia z "Oddam Ci Słońce" ;)
    Pozdrawiam, Katia (www.zaczytana-i.piszecomysle.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się nie rozczaruję. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ciekawi mnie "Scenariusz mordercy" :v
    Serial wydaje się być bardzo w moim stylu, więc na pewno rzucę na niego okiem :D
    Pozdrawiam, Amcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkrótce pojawi się recenzja"Scenariusza" :)

      Usuń
  4. Byłam na filmie, czytałam książkę, a jesli ty nie, to bardzo ci ją polecam.

    Serdecznie zapraszam na post o Zanim się pojawiłeś, a także na Wyzwanie Lipca :)
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie czytałam i na razie niestety się nie wyrobię. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Bardzo fajne zakupy książkowe, zazdroszczę! ;) Oby kolejne podsumowania były coraz lepsze :)
    Pozdrawiam,
    Kochamy Książki

    OdpowiedzUsuń
  6. "Zanim się pojawiłeś" to, jak dla mnie, najpiękniejsza historia miłosna. Jestem w trakcie czytania książki, a ekranizację już widziałam.
    Pozdrawiam! :)

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie czytałam, ale na pewno kiedyś przeczytam :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Ciekawe pozycje masz do przeczytania :) Zacznij Panikę, bo jestem ciekawa twojego zdania ;)
    Gratuluję tylu komentarzy i wyświetleń.

    P.S. Nie usuwaj bloga, początki bywają ciężkie ;) !

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest stron - kilk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, po "Chłopaku..." zacznę "Panikę" :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  8. "Panika" i "Chłopak, który stracił głowę" zagościły w tym miesiącu i na mojej półce, ale jeszcze nie miałam okazji ich przeczytać. Zazdroszczę za to "Oddam Ci słońce", bo kilka razy się przymierzałam do kupienia na promocji Znaku, a zawsze trafiałam, że już nie mieli na stanie.
    No i zazdroszczę "Zanim się pojawiłeś", bo sama nie zdążyłam iść do kina, kiedy grali w moim mieście. ;/
    Pozdrawiam,
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak miałam z książką "Zanim się pojawiłeś". Zanim się na nią zdecydowałam nie była już w sprzedaży. :(

      Usuń
  9. Denerwuje mnie jakoś ta piosenka i nie przepadam za nią :( Ostatnio moją muzyczną miłością stał się zespół Rootzmans, chociaż raczej nie lubiłam reggae. Słucham ich piosenek dniami i nocami :'D
    Też mam takie chwile, kiedy mam ochotę pousuwać wszystkie konta i zniknąć z internetu XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tą piosenkę! :) nie czytałam żadnej z tych książek ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam 7 years <3 kroniki shannary mignęły mi w tvn7, że we wtorek mają być w tv chyba, będę oglądać :D pozdrawiam,
    wyznaniaczytadloholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli tutaj dotarłeś, proszę, skomentuj. Bardzo mnie to motywuje i odwiedzam każdy blog, po którym został ślad.
Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj.