wtorek, 5 lipca 2016

Drużyna Piłkarska - Book TAG





Hej Kochani!



Na początek chciałabym pogratulować i podziękować Polskiej Reprezentacji w piłce nożnej. Dali z siebie wszystko co mogli. Są niezastąpieni i cudowni. Chłopaki jak dla mnie wygrali. <3



 Z okazji, że nadal trwa euro i zdobyłam ponad 1000 wyświetleń stworzyłam TAG książkowy, w którym utworzę książkową drużynę piłkarską. Na pewno będzie gorsza od Reprezentacji Polski, ale pograć mogą. :) W mojej drużynie będą mogły grać również dziewczyny! Koniec z dyskryminacją! :D
Bramkarz: Katniss Everdeen z "Igrzysk śmierci"
Jestem pewna, że Katniss nie poddałaby się dostając piłką. Broniłaby bramki, tak jak broniła Peete. Jest wytrwała, nie poddaje się, walczy do końca, przeżyła w życiu wiele i nie chciała nikogo zawieźć. Jak dla mnie to idealne cechy dla bramkarza.

Boczny prawy i lewy obrońca: Travis "Chłopak, który stracił głowę" i Peeta "Igrzyska śmierci"
Travis i Peeta świetnie poradziliby sobie z tą rolą. Obaj bronili się przed śmiercią i obaj zwyciężyli. Peeta na dodatek bronił Katniss. Ze wszystkich książkowych bohaterów myślę, że oni byliby niezastąpieni w obronie swojej bramki. :)

Środkowy obrońca I i II - Allie i Sylvain "Wybrani"
Chyba oczywiste dlaczego są głównymi obrońcami. Sylvain bronił Allie, Allie broniła szkoły. Oboje siebie uzupełniają. Byliby zgranymi obrońcami na boisku. :D 
 Boczny prawy i lewy pomocnik - Lucy "Moje życie od teraz" i Kirby z "Pewnego dnia"
Nie są, aż tak silne, aby być napastnikami lub obrońcami. Ale są silne. Lucy pogodziła się ze swoją chorobą a Kirby mimo obaw odnalazła swoją matkę. :) Jestem pewna, że godnie by reprezentowały książkową drużynę. :)

Środkowy pomocnik - Britt "Black ice"

Britt nie bałaby się grać w piłkę. Przeżyła noc pod dachem z bandytą. :) Jest przyjazna, na pewno każdy z drużyny by ją lubił i wspierał. :D

Boczny prawy i lewy napastnik - Dean  "Hopeless" i Kamil "Spełnienia marzeń"

Obaj wspieraliby drużynę i oczywiście walczyli o wygraną. O Kamilu nie będę spojlerować. :D Dean opiekował się Sky, pewnie tak samo opiekowałby się piłką. Obaj są wysportowani i... przystojni. Dzięki nim Reprezentacja Książek zbierała by największą ilość braw od kobiet. :D
Środkowy napastnik - Sacha "Tajemny ogień"
Jest nieśmiertelny. To chyba dużo tłumaczy. Żadnych kontuzji, żadnych wypadków aż do osiemnastego roku życia. Poza tym jest szybki, silny i zwinny. Jedynym minusem jest to, że nazbierałby sporo czerwonych kartek. :D

Rezerwowi:
Ben "Piąta fala" - kosmitów już prawie pokonał, a przeciwnej drużyny nie pokona?
Jacek "Ala Makota" - przecież się przeprowadził i zamieszkał z dziewczyną w ciąży. :)
Taylor "Tajemny ogień" - mogłaby zaczarować piłkę. :D
Carter "Wybrani" - co tu dużo mówić, odważny, kochany, broni tego, co ma.

Mam nadzieję, że wam się podobał TAG. Zapraszam, abyście zrobili go u siebie. Jejku już 1000 wyświetleń, dziękuję kochani. Zapraszam na moją stronę na fb, którą utworzyłam zmotywowana swoim osiągnięciem. :)




18 komentarzy:

  1. Ostatnio trochę tego tagu w blogosferze było i zawsze mi się to miło czyta - fajne oderwanie na chwilę od recenzji. ;)
    Pozdrawiam,
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń
  2. Peeta zawsze da radę! Na każdej pozycji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa drużyna :) Katniss na bramce będzie idealna :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  4. Sacha, genialna postać i oczywiście wygrana. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, fajny pomysł na TAG, ale patrząc na pozycje (nie na "piłkarzy"), boję się, że ta drużyna nic by nie wygrała...
    Z Katniss się zgadzam, wykapany "bramkarz", ale już Peetę bym dała na pomocnika. Deana jako cofniętego napastnika. Innych bohaterów nie znam, więc się nie wypowiem, gdy bym ich umieściła :D
    Pozdrawiam, Katia (zaczytana-i.piszecomysle.pl)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super tag! Też jestem dumna z naszych piłkarzy :)

    pozdrawiam
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, tag świetny, haha. Serio. Fajnie to przedstawiłaś. :)
    Pozdrawiam x

    zapraszam na nowy post x http://want-cant-must.blogspot.com/2016/07/fanfiction-co-to-jest-i-czy-warto.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha, super drużyna :D
    Katniss na bramce i wygrana w kieszeni :d
    Aż boję się jak Sacha zaprezentuje się na boisku xd
    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli tutaj dotarłeś, proszę, skomentuj. Bardzo mnie to motywuje i odwiedzam każdy blog, po którym został ślad.
Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj.