sobota, 13 sierpnia 2016

5 filmów, które warto obejrzeć

Tytuł mógłby brzmieć "5 moich ulubionych filmów", ale są one również warte uwagi. Recenzja jednego z tych filmów pojawi się w następnym tygodniu. Po co wstęp, nie będę przynudzać.
Zapraszam!

1. "Marley i Ja"






Kocham ten film, za każdym razem kiedy go oglądam płaczę. Jest tak wzruszający... Opowiada o miłości do zwierzęcia. O miłości ponad wszystko. Kiedy to pies staje się członkiem rodziny, jest jak syn. Ostatnio na próbę obejrzałam film dwa dni po jednym seansie, znowu płakałam. Dla osób wrażliwych, kochających zwierzęta to nadzwyczaj wzruszający wyciskacz łez.



2. "Cuda z nieba"






Świetny film o chorej na nieuleczalną chorobę dziewczynce. O miłości w rodzinie i wierze mimo przeciwności. Dla dziewczynki nie ma  nadziei. Film jest oparty na faktach. Kolejny wyciskacz łez. Oglądałam go raz w życiu i jestem pewna, że obejrzę go jeszcze nie raz...

3. "Listy do Julii"




Chwilami zabawna komedia romantyczna. Młoda dziewczyna po przeczytaniu listu sprzed pięćdziesięciu lat postanawia odnaleźć jego autorkę, aby ją zainspirować do odnalezienia dawnej miłości. Podróżuje w poszukiwaniu mężczyzny ze starszą panią i jej wnukiem.


4. "Love, Rosie"



Film na podstawie książki. Nie jest taki sam, jak książka, ale mi się bardzo podobał. Chyba każdy się orientuje mniej więcej o czym jest film, ale krótko go opiszę. Komedia romantyczna. Rosie i Alex byli od małego najlepszymi przyjaciółmi. Ale po jakimś czasie los ich rozdzielił. Czy nadal będą przyjaciółmi ponad wszystko?


5. "Planeta singli"



Polska komedia romantyczna. Ania umawia się na internetowe randki. Kiedy na umówioną randkę nie przychodzi mężczyzna, poznaje prowadzącego reality show, z którym nawiązuje współpracę. Bardzo zabawny film, w kinie nie mogłam wytrzymać ze śmiechu. Niestety jeszcze go nie ma w internecie, ale mam nadzieję, że szybko się pojawi.


Ps. W komentarzach możecie zadawać pytania dotyczące mnie a ja za tydzień postaram się na wszystkie odpowiedzieć w sobotnim poście. :)

Pozdrawiam

26 komentarzy:

  1. Z podanych filmów oglądałam tylko Love, Rosie i jak pewnie wiesz, bardzo mi się podobał. ;) A z pozostałych, które wymieniłaś, to słyszałam wiele pozytywnych słów o "Planecie singli" od moich znajomych, więc może kiedyś uda mi się go obejrzeć. ;)
    Hmm, co do pytań, to na razie nie mam żadnego pomysłu. ;/
    Pozdrawiam,
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie obejrzałam żadnego z podanych filmów, ale niestety nie moje klimaty ja za to na swojej liście na pewno umieściłabym wszystkie części Gwiezdnych Wojen, Harrego Pottera i wszystkie filmy Marvela. Tak, wiem kocham fantastykę <3 A co do pytań to:
    1.Dlaczego założyłaś bloga?
    2 Jakie książki lubisz czytać?
    3.Czy jesz lub pijesz podczas czytania?
    3.Wolisz kupować czy wypożyczać książki?
    5.Czy masz jakieś hobby oprócz czytania książek?
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za fantastyką nie przepadam. :) Dziękuję bardzo za pytania.

      Usuń
  3. Z twojej "piątki" znam tylko Love, Rosie i jakoś nie mam na nie ochoty, może z wyjątkiem Planety singli. Slyszałam wiele dobrego o niej.
    Pozdrawiam
    Katia z zaczytana-i.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 i 3 ogladalam i uwielbiam :D sa cudowne pozostale niestety nie ma jak :D jakos mnie do filmow nie ciagnie ostatnio.... nie ma czasu neistety pozdrawiam! :)

    PS: Poszukuje ludzi dobrej woli ktorzy wypelnia ankiete do magisterki. Zajmie Ci to max 10 min. 4 pytania. Jesli mozesz podziel sie ze znajomymi rodzina a nawet rodzicami. Bede wdzieczna za cokolwiek. Tak trudno znalezc chetnych. Jak sie zatnie odswiez. DZIEKUJE! http://www.interankiety.pl/i/9pEdz3LP

    OdpowiedzUsuń
  5. Póki co, oglądałam tylko "Love, Rosie" i, co rzadko mi się zdarza, nie czytałam jeszcze książki, ale myślę, że kiedyś po nią sięgnę.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka się różni mocno od filmu. :)

      Usuń
  6. Nie oglądałam "Planety Singli". Muszę obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam tylko jeden film spośród wybranych przez Ciebie. Jest nim ,,Love, Rosie''. Jednak końcówka nie spodobała mi się. W książce po ostatniej stronie, można było (według mnie) wylać morze łez, a w filmie... Szkoda gadać.
    Pozdrawiam serdecznie! :D
    Matrix25 ^^
    http://magia-ksiazek-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałam tylko "Planety singli" i "Cuda z nieba", ale na pewno je obejrzę :)

    Mam dla Ciebie nominację:

    http://detektyw-ksiazkowy.blogspot.com/2016/08/urodzeni-by-przegrac-tag.html#more

    OdpowiedzUsuń
  9. "Marley i ja" to również mój ulubiony film <3 niedawno też widziałam "Listy do Julii" i byłam zauroczona <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Dwóch pierwszych filmów nie znam :( "Cuda z nieba" bardzo mnie zaciekawiły! "Listy do Julii"....(nie bij, mówię tylko to co myślę), nie cierpię tego filmu! Nie wiem dlaczego. Ale był dla mnie tak nudny jak flaki z olejem! "Love Rosie" uwielbiam, wręcz kocham!! ♥
    Pozdrawiam serdecznie!!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Cie zaciekawiły, nie, nie będę biła. :D

      Usuń
  11. Przy "Marleyu" płakałam okropnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mało oglądam filmów, ale "Love, Rosie" oglądnę gdy przeczytam książkę obowiązkowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Love, Rosie, ekranizacja jest lepsza niż książka, przynajmniej dla mnie. Cuda z nieba mam w planach. pozdrawiam :)
    wyznaniaczytadloholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mi też się bardziej podobał, styl pisania też jak dla mnie nie był fajny. :)

      Usuń

Jeśli tutaj dotarłeś, proszę, skomentuj. Bardzo mnie to motywuje i odwiedzam każdy blog, po którym został ślad.
Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj.