piątek, 19 sierpnia 2016

Darmowe książki dla Blogerek!

Wydawnictwo Wymownia zorganizowała świetną akcję dla bloggerów!
Chyba każdy zna to uczucie, kiedy chcemy coś przeczytać, a nie mamy na to pieniędzy lub po prostu nie możemy sobie niczego wybrać. Wydawnictwo Wymownia biegnie nam na ratunek. Chce nam podarować prezent, by dać nam przyjemność i kształtować młode umysły.



Zapraszam Was do udziału w akcji. Można otrzymać ebooki i audiobooki zupełnie za darmo. Więcej informacji znajdziecie TUTAJ. Mam nadzieję, że skorzystacie z tak pięknego gestu wydawnictwa, naprawdę zachęcam.
Pozdrawiam

20 komentarzy:

  1. Już gdzieś słyszałam o tej akcji sama prawdopodobnie też spróbuję :)

    Blog o książkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydawnictwo miało świetny pomysł. ;)

      Usuń
  2. Słyszałam już o tej akcji ale niestety nie czuję potrzeby skorzystania z tego. Ja jednak zawsze i wszędzie wolę formę papierową i tak pozostanie <3 Nie potrafię e-booków. To nie dla mnie;) Ale jeżeli innym to nie przeszkadza, to świetny pomysł na taką akcję:)
    Pozdrawiam cieplutko;*
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również wolę papierowe, ale ebooki też czasem czytam.

      Usuń
  3. O akcji gdzieś słyszałam, jednak udziału nie wezmę, chociaż może kiedyś tam .... A no i nominowałam Cię do LBA. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nie jestem tym zainteresowana, aczkolwiek muszę to przemyśleć jeszcze :)
    Pozdrawiam, Katia z zaczytana-i.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety, nie gustuję w e-bookach, a szczególnie w audiobookach. Wolę książki papierowe. Czytanie ich jest najlepszą przyjemnością.
    Nominowałam Cię do LBA. Szczegóły tutaj:
    http://magia-ksiazek-recenzje.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-award-1-2.html#more

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam już gdzieś o tej akcji, ale mam na razie tyle zaległych książek do przeczytania, że podziękuję. ;) Muszę nadrobić swoje książkowe zakupy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też muszę przeczytać zaległe. :D

      Usuń
  7. Ja raczej czytam tylko książki papierowe, więc z akcji nie skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najczęściej też, ale do ebooków też zaglądam. :)

      Usuń
  8. Jaka szkoda, że nie mam czytnika :(
    Tyle książków by wpadło darmowych *-*
    I w końcu bym nie wydawała :D
    Pozdrawiam serdecznie
    http://bookparadisebynatalia.blogspot.com/

    I przy okazji zapraszam na wydarzenie konkursowe
    https://www.facebook.com/events/1046947058721737/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam i czytam na tablecie, po jakimś czasie bolą oczy, ale...

      Usuń
  9. Darmowe książki? Super, ale szkoda, że nie w formie papierowej :P
    Nominowałam Cię do LBA i mam nadzieję,że wykonasz, pozdrawiam :)
    http://subiektywnymokiem7.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo, moje kochane e-booki! Może się zgłoszę... :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tylko nie wiem czy wydawnictwo właśnie również nie ma wakacji (wyczytałam na fb).

      Usuń

Jeśli tutaj dotarłeś, proszę, skomentuj. Bardzo mnie to motywuje i odwiedzam każdy blog, po którym został ślad.
Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj.