poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Post o niczym, czyli kilka letnich fotek!


Hej Kochani!
Z tej okazji, że mamy piękną, słoneczną niedzielę, chciałam podzielić się z wami kilkoma letnimi fotkami. Chyba nigdy o tym nie mówiłam, bo zapomniałam. Bardzo lubię robić zdjęcia a potem je obrabiać. Nie robię ich ładnych i profesjonalnych. Zdjęcia robię telefonem najczęściej w plenerze. 
Łapcie fotki. :)















Tak, jakby jeszcze ktoś nie zauważył mam świra na punkcie swoich zwierzaków.
Jeśli chcecie, żebym dodawała więcej zdjęć to piszcie, a jeżeli wolicie, żebym sobie odpuściła... to też piszcie. :D
Pozdrawiam
Ps. Które zdjęcie Wam się najbardziej podoba, dopiero się uczę je robić, więc może jakieś rady.

16 komentarzy:

  1. Jak ja kocham czarne kocurki z takimi oczami!
    Są nieziemsko piękne.
    I ten psiak! Buziaki dla zwierzaków :D
    Podrap je za uchem.
    Pozdrawiam serdecznie
    http://bookparadisebynatalia.blogspot.com/

    I przy okazji zapraszam na wydarzenie przepełnione konkursami
    https://www.facebook.com/events/1046947058721737/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie niestety nie ma słonecznej niedzieli. Właśnie wsłuchuję się jak deszcz bębni mi o parapet. Kotka już chwaliłam, teraz pochwalę pieska.

    Pozdrawiam, Katia z zaczytana-i.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba tylko u mnie jest do tej pory tak pięknie. :D

      Usuń
  3. U mnie pogoda trochę gorsza, ale nie jest źle. Oczywiście, że chcemy więcej takich postów ze zdjęciami! A no i zdjęcia to istne cudeńka *.* Ja zdjęć nie umiem robić, ale mam zazdro... Oo moje kochane góry widzę <3 Jak ja bym chciała mieszkać w górach tam jest tak pięknie, wspomnienia z wakacji powracają :') Jakie jasne niebo. Uwielbiam zdjęcia nieba, czy to nie dziwne. O.o Zwierzaczki masz bardzo słodkie, sama też kocham zwierzęta ♥ No i uwielbiam kwiaty są takie piękne! :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze się uczę robić zdjęcia. Tak, też bym chciała mieszkać w górach. Niebo było ciemniejsze, przerobiłam, ale ciii, jak coś to nie ja. :D

      Usuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia, miło się na nie patrzy. ;) A u mnie właśnie leje deszcz - i tyle z niedzieli. ;/ Ale wcześniej za to była całkiem ładna pogoda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są świetne, mają w sobie to coś :) zwierzaki są słodkie ale na jednym zdjęciu miałam wrażenie że ten kot marzy o tym żeby cie podrapać :D

    Blog o książkach

    OdpowiedzUsuń
  6. OJEJ *.* Jaki ten kotek jest słodki!! ^^
    Zdjęcia są przepiękne! Oczywiście, że chcemy więcej!
    Najbardziej podoba mi się to pierwsze-jest naprawdę cudowne!! ♥
    Buziaki kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Aww, jakie słodkie. Bardzo ładne zdjęcia!
    zapraszam do siebie na post o Zmianach na blogu, to dla mnie ważne. Proszę, zajrzyj :) http://want-cant-must.blogspot.com/2016/08/zmiany.html

    OdpowiedzUsuń

Jeśli tutaj dotarłeś, proszę, skomentuj. Bardzo mnie to motywuje i odwiedzam każdy blog, po którym został ślad.
Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj.