wtorek, 2 sierpnia 2016

Lipcowe podsumowanie

Hej Kochani!
Dziś czas na podsumowanie tego pięknego, wakacyjnego miesiąca, lipca.


Piosenka miesiąca:





Zakupy książkowe:


Poza ebookiem "Rywalek" nie przygarnęłam nic nowego, uznałam, że muszę najpierw dokończyć swoje zapasy, a dopiero później mogę inwestować w nowe.



Przeczytane w tym miesiącu:

1. "Chłopak, który stracił głowę": John Corey Whaley (recenzja)
2. "Panika": Lauren Oliver (recenzja)
Przeczytałam tylko dwie. Tak, wiem, słabo, a nawet bardzo słabo, ale jest sierpień i mam nadzieję, że poprawię swoje wyniki.


Serial miesiąca:

"Rozdarte serca"



Film miesiąca:

"Zwierzogród"
Polecam, podczas oglądania płakałam ze śmiechu. :D Może chcecie recenzję "Zwierzogrodu"?


Podsumowanie:

Liczba wyświetleń: 1539
Liczba opublikowanych komentarzy: 170/232
Liczba postów: 8
w tym recenzji: 5:
"Panika"
"Chłopak, który stracił głowę"
"Pewnego dnia"
"Spełnienia marzeń"
"Moje życie od teraz"

Dziękuję z całego serducha za tak wysokie wyniki. W tym tygodniu pojawią się zaległe TAGI, LBA, recenzja "Wybranych" i może jeśli mi wystarczy czasu pojawi się coś jeszcze.
Pozdrawiam!

Ps. Założyłam instagrama klik i stronę na facebooku klik, zapraszam ciekawskich. :)

24 komentarze:

  1. Bardzo dobry miesiąc. A "Zwierzogród" po prostu uwielbiam :D
    Pozdrawiam,
    Alice z ourbooksourlive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Co do książek może aż tak udany nie jest, ale dziękuję. :)

      Usuń
  3. U mnie też dziś podsumowanie.
    Nie znam tego filmu ani serialu, ale za to piosenkę bardzo lubię.

    Pozdrawiam, Katia z zaczytana-i.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O Rywalki! Życzę udanej lektury. Oby Tobie się tak spodobały jak mi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne wyniki, Gratki :) Ja też mam zastój, przeczytałam 2 książki :( ale jest sierpień, przeczytamy więcej! :D
    Buziaki :*
    zlodziejka-zapisanych-stron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Miesiąc całkiem całkiem, oby kolejne były jeszcze lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To dobre wyniki, a co do przeczytanych książek to czasami tak bywa, nadrobisz to :))
    Swoją drogą piosenka Coldplay - świetna :)
    Pozdrawiam i zapraszam Cię do mnie http://subiektywnymokiem7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaraz zajrzę na insta i fb ;) Rywalki <33 Moja miłość, czytaj jak najszybciej ;) Panikę też czytałam :p Nie przejmuj się, że tylko dwie przeczytałaś, bo w wakacje robi się również milion innych rzeczy niż tylko czytanie ;)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaraz zajrzę na insta i fb ;) Rywalki <33 Moja miłość, czytaj jak najszybciej ;) Panikę też czytałam :p Nie przejmuj się, że tylko dwie przeczytałaś, bo w wakacje robi się również milion innych rzeczy niż tylko czytanie ;)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  10. Dwie książki to i tak nie najgorszy wynik! Gratuluję tak wielu wspaniałych wyników na blogu. Z chęcią przeczytam recenzję "Zwierzogordu". Pozdrawiam!
    bookmania46.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki, w najbliższym czasie powinna się pojawić.

      Usuń
  11. Jakiś czas temu słyszałam o "Chłopaku, który stracił głowę" i naprawdę chcę przeczytać. Problem w tym, kiedy ja to zrobię:/
    Pozdrawiam!

    gabxreadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ważne, że dwie książki, ważne że udało się przeczytać cokolwiek! Czasem po prostu człowiek nie ma ochoty, nastroju i to jest normalne.. czytanie nie jest przyjemne jeśli jest na przymus.
    Świetny wynik! :* poza tym lubię twórczość Disneya, więc chętnie przeczytam recenzję Zwierzogrodu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie jakoś nie miałam ochoty, a nie chciałam czytać na siłę.

      Usuń

Jeśli tutaj dotarłeś, proszę, skomentuj. Bardzo mnie to motywuje i odwiedzam każdy blog, po którym został ślad.
Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj.