środa, 31 sierpnia 2016

TOP 5 KSIĄŻKOWYCH OKŁADEK

TOP 5 KSIĄŻKOWYCH OKŁADEK to najlepsze moim zdaniem okładki, które mam w swojej biblioteczce. Zapraszam!


1. "Podaruj mi miłość" zdecydowanie zasługuje na pierwsze miejsce. Przedstawia dwie bliskie osoby, które nawzajem się kochają. Możemy odnieść wrażenie, że chłopak chce pocałować dziewczynę. Na nich widzimy brokatowe gwiazdki, które tworzą biały spód, więc możemy się domyślić, że jest to śnieg. 

Okładka jest prześliczna, ukazuje świąteczną atmosferę, bliskość i miłość.



2. "Wilcza księżniczka" Cathryn Constable 
Okładka jest śliczna, ale z treścią już gorzej, odłożyłam ją na później, wkrótce do niej znowu zajrzę. Okładka idealnie przedstawia tytuł. w prawym górnym rogu widzimy młodą dziewczynę, na dole dwa wilki pomiędzy którymi stoją budynki, najprawdopodobniej jest to opuszczone miasto. Na okładce spadają płatki śniegu tworząc pokrywę.



3. "Oddam ci słońce" Jandy Nelson
Okładka zachwyca każdego. Po lewej mamy połowę twarzy chłopaka, po prawej dziewczyny. Jak wiemy są to bliźniacy, którzy oddaliby sobie słońce. Chłopięce tło oczywiście niebieskie, dziewczęce pomarańczowe. Świetnie ze sobą kontrastują, piękna. 

4. "Do wszystkich chłopców, których kocham" Jenny Han 
Do tej książki jeszcze nie zaglądałam, ale moim zdaniem jest ładna, typowo dziewczęca. Widzimy przewagę bieli i różu. Oprawa nawiązuje jak najbardziej do tytułu. Dziewczyna leży i pisze listy. :)



5. "Spełnienia marzeń!" Katarzyna Michalak
Moim zdaniem okładka jest śliczna. Dziewczyna prawdopodobnie po kąpieli oddycha pełnią życia. W tle widzimy zieleń, drzewa, sad. Niestety, nie pamiętam, aby taka scena pojawiła się w książce.

Podobają Wam się te okładki? Jak widzicie kocham śnieg i zimę. Jak wiecie nadchodzi jesień, więc z przykrością chcę Was powiadomić, że posty pojawiać się będą o wiele rzadziej. Ale w każdej wolnej chwili będę coś dodawać. Zaglądajcie do ankiety obok.
Pozdrawiam!



35 komentarzy:

  1. Książce pani Michalak mówię nie. Może nie jest brzydka, ale graficy nie wykazali się zbytnią pomysłowością. Okładka jest zwykła, taka jaką ma tysiąc innych obyczajowych książek. Podobnie z "Do wszystkich chłopców, których kocham"; zwykła, mało ambitna grafika. "Oddam ci słońce" jest naprawdę ładna i w tym momencie cieszę się, że jej nie kupiłam skoro z treścią jest gorzej.
    W moim rankingu znalazłaby się na pewno taka książka jak ,,Człowiek o 24 twarzach'', ,,Jak powietrze'', które na żywo robi wielkie wrażenie oraz ,,Małe życie'', które może nie ma odkrywczej okładki, ale ta cegiełka prezentuje się świetnie na półce.

    Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że z treścią gorzej dotyczyło "Wilczej księżniczki", "Oddam ci słońce" polecam jak najbardziej.

      Usuń
    2. W takim razie mój błąd.

      Usuń
  2. Oddam Ci słońce - wyjątkowa. Taka inna. :)Reszta nie w moim typie.

    Pozdrawiam Iza
    Niech książki będą z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy wybór okładek. Jednak ta Wilcza księżniczka mi się nie podoba. Dziada z babą na niej jeszcze brakuje :D

    Pozdrawiam, Katia z zaczytana-i.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadna z tych okładek nie zrobiła na mnie aż tak wielkiego wrażenia. Mam inne typy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybrałabym zupełnie inne książki. Z tych wszystkich najmniej podoba mi się "Do wszystkich chłopców, których kocham:, a najbardziej "Oddam ci słońce". Lubię żółty i pomarańczowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam!
    Nominowałam Cię do LBA.
    http://czytelniczaeminencja.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-award.html
    Będzie mi bardzo miło, jeśli odpowiesz na moje pytanka:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście pozycja numer 4 mi też od razu wpadła w oku taka jak to napisałaś dziewczęca :)

    Blog o książkach

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozycja numer 1 i 2 zdecydowanie najbardziej mi się podoba. "Oddam Ci słońce" ma ciekawą koncepcję i mi się podoba, ale jednak wykonanie aż tak nie powala. Co do pozostałych okładek, to trochę nie w moim typie. Ja sama chyba miałabym problem z wyborem tylko 5 okładek z biblioteczki, bo jestem totalnym wzrokowcem i niemal każdy zakup był podyktowany też tym, że podobała mi się oprawa. ;)

    P.S. Wkradł Ci się mały błąd na końcu posta, powinno być "rzadziej". ;)

    Pozdrawiam,
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę piękne okładki! Rób więcej takich postów :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  10. dosc ciekawy wybor najbardziej mi sie ta 1 podoba :D pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozycję czwartą czytałam. Taka przyjemna młodzieżowa książka. Nie jest jakimś wybitnym dziełem, ale mi się podobała.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tych wszystkich zakochałam się w okładce Wilczej Księżniczki!
    Jeny! Ona jest niesamowita *-*
    Ja ją chce!
    Pozdrawiam serdecznie
    http://bookparadisebynatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Okładki, które wybrałaś są bardzo ładne, ale żadna z nich nie jest do końca w moim stylu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. O tak - 'Podaruj mi miłość' wygląda cudownie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyznam się, kupiłam "Podaruj mi miłość" głównie ze względu na okładkę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć, zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Byłoby mi bardzo miło, gdybyś odpowiedziała na pytania, które znajdziesz tutaj, ale do niczego nie zmuszam.

    Pozdrawiam, Katia z zaczytana-i.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze jak widzę okładkę Wilczej księżniczki to tak wlepiam w nią gały i się zastanawiam...Podoba mi się czy nie? I nadal nie wiem. Jest jakaś taka "hipnotajzin", ale w sumie nie do końca piękna :D
    Ta pierwsza niebieska bardzo ładna, booo...niebieska xD

    OdpowiedzUsuń

Jeśli tutaj dotarłeś, proszę, skomentuj. Bardzo mnie to motywuje i odwiedzam każdy blog, po którym został ślad.
Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj.