niedziela, 11 września 2016

Podsumowanie sierpnia

Hej Kochani!
Z tego miesiąca jestem bardzo zadowolona. Kilka książek przeczytałam, m.in. "Życie na pełnej petardzie", "Oddam ci słońce" i "Pax. Pal przekleństwa".

W tym miesiącu w końcu mogę się pochwali swoimi stosikami, oto one:
Te zostały znalezione na strychu:
Same jak widzicie Harlequiny, trochę zniszczone, ale treść się liczy.


Te wygrałam w konkursach:



Liczba opublikowanych postów: 14
Liczba recenzji książek: 6
Liczba obserwujących: 17/20
Ilość komentarzy: 305
Liczba wyświetleń: 2492
Dziękuję <3

20 komentarzy:

  1. Hej! Nominowałam cię do LBA, ale oczywiście nie zmuszam do odpowiadania na pytania :D Więcej informacji na moim blogu http://moonybookishcorner.blogspot.com/2016/09/liebster-blog-award.html#more :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Harlequiny! O matko, jak Ci dobrze. Z tego co widzę, to chyba nie znam żadnej autorki, dlatego jestem ciekawa, co będziesz o nich sądzić. Może się skuszę.

    Pozdrawiam, Katia z zaczytana-i.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile harlequinów! Ja za nimi nie przepadam, ale dla miłośnika takiej literatury, to niezła gratka, takie znalezisko. :D
    Pozdrawiam,
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie jestem miłośniczką, ale postaram się przeczytać. :)

      Usuń
  4. Bardzo dobry miesiąc ;)

    Pozdrawiam Alice
    z https://ourbooksourlive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. harlequiny tez sie licza! a jak odprezaja! calkiem dobry stoik! i gratuluje wygranej. pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Harlequiny zawsze mnie odpychały. Może ze względu dlatego, że wydaje mi się, że te opowiastki niczego konkretnego nie wnosza do zycia. U mnie w bibliotece jest cały regał harlquinów, ktore mozna sobie wziac za grosze. Nie czytalam żadnej z ksiazek, ktore przeczytalas w tym miesiacu.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie;)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam na razie czasu ich przeczytać, ale na pewno nie zostawię ich. :)

      Usuń
  7. Nie czytałam żadnej z pokazanych przez ciebie książek, więc mogę tylko pogratulować i życzyć udanego września!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyników :D
    Widzę, że Harlequinów nic nie zniszczy xD Czas, powódź, bomba atomowa, nic xD

    OdpowiedzUsuń

Jeśli tutaj dotarłeś, proszę, skomentuj. Bardzo mnie to motywuje i odwiedzam każdy blog, po którym został ślad.
Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj.