piątek, 14 października 2016

LBA #9

Za nominację dziękuję Czytelniczej Eminencji . Czuję się zaszczycona. :)

1. Jakie są twoje ulubione kanały na booktubie?
Nie oglądam żadnych booktubów. Zdecydowanie wolę blogi. Poza tym nie mam czasu na oglądanie filmików, ewentualnie czasem, ale zdecydowanie więcej czasu poświęcam blogom książkowym. :)


2.  Czy miałaś chwile zwątpienia i chciałaś zrezygnować z prowadzenia bloga?

Tak, nie raz. Często przelatuje mi to przez myśl, mimo że nie mam czasu na regularne dodawanie postów nie chcę się poddawać.

3. Na co zwracasz uwagę przy wyborze książki?Oczywiście na okładkę (jestem typowym wzrokowcem), opis. Przed kupnem czy wypożyczeniem zwracam też uwagę na opinie blogerów.


4. Jak radzisz sobie z kacem książkowym?Nigdy nie miałam kaca książkowego, po prostu do tego nie dopuszczam.


5. Czy kiedykolwiek spotkałaś się z niemiłymi komentarzami odnośnie tego, ze czytasz?Tak, typu "po co czytasz?", "nie masz nic innego do roboty?"... Na szczęście to było kiedyś, teraz spotykam coraz więcej zaczytanych osób.


6.  Co zmieniło się w Twoim życiu, gdy odkryłaś magię czytania?Robię mniej błędów, piszę bloga, mam nowe miłości książkowe, poznaję świat...


7. Czy często zakochujesz się w bohaterach literackich?Tak. Po co drugiej książce mam nowego ukochanego.


8.  Sprawdzasz jak wyglądają autorzy powieści?Nie, ważna jest wyobraźnia i umiejętność pisania a nie wygląd. 


9. Czytanie w dzień czy w nocy?W dzień, w nocy się uczę albo śpię. :D


10. Grube czy cienkie książki?Grube. Więcej stron, więcej fabuły.


11. Wolisz aktywny wypoczynek, czy może jednak bierny?
Pośredni. Dla relaksu lubię robić zdjęcia. W tym tygodniu zobaczycie jesienne fotografie. :)

Właśnie na ten tydzień planuję zrobić dla Was kilka jesiennych zdjęć. Dzisiaj tak na sucho z powodu przemęczenia. Gdyby nie Karolina, która  mnie zmotywowała post by się nie pojawił. Miło wiedzieć, że ktoś na Ciebie czeka. Dzięki. <3

24 komentarze:

  1. Ja też wolę blogi od booktuba ale oglądam go w czasie prasowania :D
    Bardzo fajne pytania i odpowiedzi.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo to sie czegos o Tobie dowiedzialam. pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałaś kaca ksiązkowego!? Wow! nawet nie wiesz co tracisz? kac książkowy wbrew pozorom jest bardzo przyjemny:D Ja nawet nie wiem co to jest booktub.. slyszalam juz o tym, ale nie zainteresowalam sie tym jeszcze. Ja takze zawsze zwracam uwage na okladke haha:D i jeszcze sie nie zawiodlam :D Czasami rowniez mam ochote przestac pisac swojego bloga, ale ten czas mija i znowu dostaje zapał:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie;)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nigdy nie sprawdzam, jak wyglądają autorzy, ale w sumie dlatego, że zawsze o tym zapominam. XD Tak się wkręcam w powieść, że jakoś takie przyziemne sprawy, jak wygląd autora mi wypadają z głowy - wystarczą mi ich słowa pisane. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, ja też mam mnóstwo ulubionych bohaterów. Najgorsze jak trafia się książka, gdzie jest dużo postaci, a ja każdą z nich uwielbiam XD.

    Pozdrawiam, Alice
    z https://ourbooksourlive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak można nie dopuszczać do kaca książkowego? Naucz mnie! Moje życie będzie wtedy lżejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic nie jest w stanie zirytować mnie bardziej niż ludzie niewidzący sensu w czytaniu ;_;

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak można stwierdzić "po co czytasz". Takie osoby w ogóle nie wiedzą, co to życie. Czytanie to najlepsza sprawa na świecie, często ucieczka od rzeczywistości, poznanie świata. Czytaj najwięcej ile się da! No i pomimo braku czasu, nie rezygnuj z bloga, jeśli pisanie go sprawia ci przyjemność :)
    Pozdrawiam i zapraszam na nową recenzję u mnie na blogu :)
    [planeta-recenzji.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak fajnie jest zaistnieć w świecie książki. ;)

      Usuń
  9. niestety mam to samo : po co czytasz... n co to ma byc ja sie pytam? eh ludzie nie weidza co traca :( pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście spotykam coraz mniej takich ludzi.

      Usuń
  10. Ojej jak mnie dawno tu nie było! :O
    Często spotykam się z komentarzami "po co czytasz", albo "siedzisz cały czas w książkach", jest to strasznie denerwujące. Czasami myślę, że Ci ludzie są z innej planety. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, racja - czytanie wpływa na poprawne pisanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ło jezu, nie lubię sprawdzać jak wyglądają autorzy, bo w 100% moje wyobrażenia się nie zgadzają xD Zwykle są to niezbyt wyględni, albo podstarzali Panowie - no nie w moim typie po prostu :D
    Wyjatek: Remigiusz Mróz - bardzo wyjściowy Pan :)
    Jezu, nie wiem jak przeżyłaś do tej pory bez kaca książkowego, ja już miałam ich kilka i to potężnych xD

    OdpowiedzUsuń

Jeśli tutaj dotarłeś, proszę, skomentuj. Bardzo mnie to motywuje i odwiedzam każdy blog, po którym został ślad.
Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj.