czwartek, 29 grudnia 2016

4 najprzystojniejszych pisarzy

Postanowiłam zrobić dla Was w przerwie świątecznej luźny post, którego jeszcze u mnie nie było. Wiadomo, że dla nas dziewczyn nie liczy się tylko wygląd, ale jest ważny, dlatego przygotowałam post, w którym przedstawię Wam najprzystojniejszych jakich znalazłam moim zdaniem pisarzy. Poza tym doszły mnie słuch, że rzadko sprawdzamy, kto napisał naszą ulubioną książkę.

Szczepan Twardoch


Śląski pisarz, z wykształcenia socjolog. Publikował powieści takie jak: "Król", "Sternberg", "Epifania wikarego Trzaski", "Przemienienie", "Wieczny Grunwald, powieść zza końca czasów".

Remigiusz Mróz


Ten pan jest chyba dla większości z Was znany. Polski pisarz, autor powieści oraz cyklu publicystycznego "Kurs pisania". Ukończył z wyróżnieniem Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie, gdzie uzyskał stopień naukowy doktora nauk prawnych. Książka Remigiusza Mroza "Kasacja" została nominowana w Plebiscycie Książka Roku 2015 lubimyczytać.pl w kategorii Kryminał, sensacja, thriller.


Jakobe Mansztajn


 Polski poeta, bloger. Współautor bloga Make Life Harder. Autor książki poetyckiej "Wiedeński high life" oraz "Studium przypadku". 

Richard Mason


Angielski pisarz urodzony w RPA. Kiedy miał 10 lat przeprowadził się z rodzicami do Anglii.  Założył Fundację Kay Mason. Napisał książki: "Historia poszukiwacza przyjemności", "Podwójne gry" i "Rozświetlone pokoje". 
Źródła: Wikipedia, lubimyczytac.pl
Może wielu z Was post się nie będzie podobał, ale to tylko taka zabawa. Po prostu moją inspiracją był jeden z Waszych komentarzy. Może następnym razem jakiś post odnośnie NAJPOTĘŻNIEJSZYCH pisarzy XXI wieku?

28 komentarzy:

  1. Byłam pewna, że znajdę w tym zestawieniu Mroza. W sumie mogłabym się pogniewać gdyby go nie było :D Nie wiem jak pisze (bo nie czytałam), trochę wadzi mi jego nazwisko większe niż wszystko inne na tych jego nowych książkach, ale jednak wygląd... Najprzystojniejszy polski pisarz, zdecydowanie. Chociaż wiadomo, że to akurat mało ważne dla nas książkoholików to i tak miło sobie popatrzeć :D Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kiedy jeszcze nie wiedziałam niczego o Mrozie, patrząc na książkę myślałam, że to tytuł.

      Usuń
  2. Nie sądziłam, że Remigiusz jest tak przystojny :o Co prawda nie czytałam jego książek (nie mój gatunek), ale nie da rady o nich aktualnie nie słyszeć. Wow! Chyba mój typ numer jeden z tego posta :) Bardzo fajny post, i masz rację, że mało kto sprawdza jak wygląda autor, ja nigdy tego nie robię (sama w sumie nie wiem czemu), nie liczę wyjątków, gdy na skrzydełkach książek są ich zdjęcia, bo wiadomo, wtedy nie da rady tego obejść :D

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  3. co wy z tym Mrozem? wcale mi się nie podoba. najprzystojniejszy z nich jest Twardoch :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo ja jednak wolę Mroza. :D

      Usuń
    2. pomyśl o tym drapiącym zaroście XD

      Usuń
    3. Z zarostem zawsze da się coś zrobić. Ale za to Mróz jest młodszy. :D

      Usuń
  4. jaaaaaa znam tylko Mroza ale Panowie coz hah niezly post rozwlailas mnie xD pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się żaden z nich nie podoba. XD Ale przyznam, że wyjątkowo udane zdjęcie Mroza - z tej perspektywy nie wydać odstających uszu, które trochę nadają mu wesołości w tym całym świecie kryminałów. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przegrzebałam cały internet i znalazłam ich. :D

      Usuń
  6. Ciekawe zestawienie, mamy całkiem podobne zdanie, hahah :D
    Pozdrawiam i zapraszam na recenzję "Księgi wyzwań Dasha i Lily"! pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla was którykolwiek z tych panów jest przystojny ? :O Zgodze sie co do tego, że może niektorzy z nich dobrze piszą ale urody to oni nie mają hahaha :D Tak na marginesie to bardzo fajny pomysł na post, pooglądałabym więcej tych pisarzy a nuż ktorys wpadlby mi w oko! haha moze napisz cos takiego podobnego jeszcze :) Spodobalo mi sie bo jeszcze nigdzie nie czytalam takiej notki. :)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tych panów znam tylko Mroza :') No i przystojny to on zdecydowanie jest *.* Ale tylko on z tych wymienionych przez ciebie mi się podoba xD Kurcze! Cały czas każdy gada o tym Mrozie! On jest wszędzie! Przydało by się zabrac w końcu za jakąś jego książkę xD
    Buziole :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie czytałam żadnej z jego książek. :( Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Szkoda, że nie znam ani jednej twórczości panów. Trzeba przyznać Twardoch jest naprawdę przystojny.
    Pozdrawiam
    Biblioteka Tajemnic

    OdpowiedzUsuń
  10. Pan Remigiusz jest niczego sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Natalio!;)
    Twardoch i Mason dominują. Jednak wszystkim z oczu mi się słabo patrzy. Nie wiem dlaczego xD
    Pozdrawiam!
    Martyna z bloga: http://magia-ksiazek-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah tak zdecydowanie. Pozdrawiam. <3

      Usuń
  12. Co do Szczepana Twardocha masz 100% rację.
    Pozdrawiam:
    http://dziewczynaopapierowymsercu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli tutaj dotarłeś, proszę, skomentuj. Bardzo mnie to motywuje i odwiedzam każdy blog, po którym został ślad.
Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj.