wtorek, 18 kwietnia 2017

Kalendarz bez stresu

Hej Kochani!
Posta miałam dodać w Nowy Rok, ale nie wyszło... Może to nie pora, ale zaprezentuję Wam "2017 kalendarz bez stresu".

Jest to kalendarz na rok 2017, który w swoim wnętrzu kryje... kolorowanki antystresowe. Jest mały, przy czym wszędzie się mieści. Miejsce na codzienne notatki ma zaledwie sześć linijek. Dla mnie jest to korzyścią, ponieważ nie robię jakiś długich notatek, planów, poza tym jest lekki. Jedna strona ma kalendarz dotyczący jednego tygodnia, są w nim zawarte wszystkie święta, imieniny. Na co drugiej stronie znajdują się kolorowanki antystresowe ze złotymi myślami. Na ostatnich stronach znajduje się książka telefoniczna oraz notatki.







Spróbuję nadrobić pisanie recenzji książek. Dziś taki luźny post, bo przecież mamy święta. Jeszcze raz życzę Wam Wesołych Świąt spędzonych w rodzinnym gronie.
Pozdrawiam gorąco! :)

6 komentarzy:

  1. Wydaje się ciekawy :) Miałam podobny w zeszłym roku :)

    P.S. Mogłaś dodać jakieś zdjęcia z środka ;)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki kalendarz to fajny pomysł, może sama o nim pomyślę, w następnym roku :D Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł na kalendarz, ale chyba jednak nie dla mnie, bo nie mam nerwów do kolorowanek i słabe byłoby to odstresowanie. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam na nie czasu, ale ładnie wyglądają :D

      Usuń

Jeśli tutaj dotarłeś, proszę, skomentuj. Bardzo mnie to motywuje i odwiedzam każdy blog, po którym został ślad.
Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj.