czwartek, 4 maja 2017

Serce nie sługa


Tytuł: "Serce nie sługa"
Tytuł oryginału: "Ae dil hai mushkil"
Reżyseria: Karan Johar
Scenariusz: Koran Johar
Gatunek: Musical
Rok produkcji: 2016
Kinematografia: Bollywood
Produkcja: Indie
Obsada: Ranbin Kapoor, Anushka Sharma, Aishwarya Rai Bachchan, Fawad Khan, Lisa Haydon

Ayan (Rabin Kapoor) niespodziewanie na imprezie spotyka Alizeh(Anushka Sharma). Spędzają ze sobą całą noc rozmawiając o swoim dotychczasowym życiu. Od razu widzą w sobie najlepszych przyjaciół. Świetny film, który wywoła w tobie skrajne emocje... Historia przyjaźni, która przezwycięży wszystko.

Film odnalazłam dzięki Amandzie, która zawsze ma na swoim blogu świetne recenzje. Przed filmem nie nastawiałam się zbyt pozytywnie co do niego. W końcu rzadko sięgamy po bollywoody i nie mówimy o nich. Może czas zacząć zwracać na nie uwagę...

Reżyser doskonale stworzył ten film. Fabuła bardzo mnie wciągnęła. Potrafił zagrać na emocjach, od śmiechu po płacz. Film nie był schematyczny. W odróżnieniu od innych bollywoodów, które wcześniej oglądałam, zakończenie mnie bardzo zaskoczyło, nie spodziewałam się takiego przebiegu akcji. 



Pokochałam muzykę z tego filmu, często do niej wracam. Była naprawdę świetna, miałam ochotę potańczyć. Posłuchajcie mojej ulubionej piosenki z tego filmu, która jest również jednym z moich ulubionych momentów.



Obsada zasługuje na pochwałę. Nie wyobrażam sobie nikogo innego w tych rolach. Wszyscy doskonale sobie poradzili. Mimo że nie znałam wcześniej tych aktorów, pokochałam ich, szczególnie Ranbina i Anushkę.




Oglądaliście ten film albo jakiś polecacie?
Pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Nie są to moje klimaty, ale tyle osób już pisało o tym filmie, że chyba i ja się skuszę. Mam nadzieję, że się nie zanudzę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. I kolejny film na dobry wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że polecanka się udała i film Ci się spodobał! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi sie strasznie podobał film "om shanti om" - nie znam polskiego tytułu o ile był tłumaczony :) myśle ze na ten obraz tez sie skuszę . Blog obserwuje i będę wpadać po kolejne inspiracje . Zapraszam rownież do mnie. Pozdrawiam


    Czytankanadobranoc.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń

Jeśli tutaj dotarłeś, proszę, skomentuj. Bardzo mnie to motywuje i odwiedzam każdy blog, po którym został ślad.
Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj.