sobota, 17 czerwca 2017

Bez winy

 
Autorka: Mia Sheridan
Tłumaczenie: Matylda Biernacka
Wydawnictwo: Otwarte
Tytuł oryginału: Grayson's Vow
Data wydania: 28 września 2016
Liczba stron: 384
Kategoria: Romans, Literatura Obyczajowa
 
 
Opis wydawnictwa 

Kira nie ma grosza przy duszy, za to mnóstwo kłopotów. W przeszłości odebrano jej to, co najważniejsze. Teraz musi postawić wszystko na jedną kartę, aby odmienić swój los.
Grayson walczy o przerwanie pasma życiowych niepowodzeń, ale przytłaczający ciężar wyrzutów sumienia kruszy resztki jego nadziei na lepsze jutro. Kira składa mu propozycję, która może go ocalić. Wystarczy tylko, że złoży przysięgę, nawet jeśli nie zamierza jej dotrzymać…

Obiecali sobie wieczność, nie wiedząc, że jedna chwila może odmienić całe życie.
Czy miłość da im kolejną szansę, choć żadne z nich nie jest bez winy?
 
Ciemniejsza strona świata
 
Życie nie zawsze jest pełne szczęścia, to tylko złudzenie. Na świecie żyje wielu ludzi bezdomnych, zranionych, nie mających co jeść... "Bez winy" ukazuje świat, który nie jest taki kolorowy jak nam się wydaje. Jest pełen zła i przykrości. Kira ucieka od przeszłości brnąc do szczęścia. Ma nadzieję, że kiedyś znikną złe chwile i ułoży swoje życie niezależnie od innych. Gray został okrutnie potraktowany przez los. Nie miał prawdziwego dzieciństwa. Mogłoby się wydawać, że tych dwoje ludzi przeznaczenie pokierowało w stronę niepowodzeń i klęsk, ale czy na pewno? Życie kieruje nimi tak, że spotykają siebie. Czy los da im szansę na normalne życie?
 
Opis bohaterów
 
Co do wyglądu bohaterowie są wręcz idealni. Szczególnie Gray, ideał mężczyzny.Jednak co do charakteru, już tak nie jest. Każdy ma sekrety, przeszłość, wady jak i zalety. Możemy znaleźć elementy erotyku, ale jest to wskazane w tej książce.




Gra na emocjach

W książce występowały chwile wzruszenia, przy których naprawdę chciało się płakać. Ale i chwile, które wywoływały uśmiech. Najbardziej szkoda było mi głównych bohaterów: Kiry i Graysona, których los okrutnie potraktował. Doprowadziła mnie do skrajnych emocji. Bardzo się wzruszyłam czytając ją. Piękne cytaty ubarwiły ten utwór.

Budowa

"Bez słów pisane jest z dwóch perspektyw, Kiry i Graysona w pierwszej osobie. Okładka mi się bardzo podoba. Nie jest to książka bardzo rozbudowana, ale podkreśla wiele szczegółów. Akcja toczy się powoli, ale jej zwroty są zachwycające.

Podsumowanie

Bardzo mi się podobała ta książka. Czytałam ją w formie ebooka. Ukazała bardzo ważne aspekty życia. Problemy, biedę i niesprawiedliwość. Wywołała we mnie współczucie dla większej części bohaterów. Pokazała, że rodzina nie musi być spokrewniona. Rodzina, to osoby, które nas wspierają i kochają.

"Czasem należy spotkać się w pół drogi, ale czasem najprostszym wyrazem dobroci jest spotkać drugiego człowieka tam, gdzie on stoi. Na tym polega miłość."
 


12 komentarzy:

  1. Nie jest to za bardzo mój klimat, ale dobrze, że "Bez winy" porusza ważne kwestie i potrafi wzruszyć.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tego typu książki. Czytałam już "Bez słów" tej autorki i muszę powiedzieć, że mnie urzekła ;)
    Bez Winy z pewnością niedługo przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Bez słów" była piękna. Spodobała mi się bardziej niż "Bez winy".

      Usuń
  3. We mnie o wiele większe emocje wywołała inna ksiazka autorki "Bez słów" niż ta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę "Bez słów" ale "Bez winy" też jest godna uwagi.

      Usuń
  4. Powinnam w końcu sięgnąć po którąś z książek tej autorki, są już wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zauroczona całą twórczością tej autorki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, czytałaś te wszystkie książki?

      Usuń

Jeśli tutaj dotarłeś, proszę, skomentuj. Bardzo mnie to motywuje i odwiedzam każdy blog, po którym został ślad.
Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj.