wtorek, 4 lipca 2017

Fotorelacja z ZOO

Hej Kochani!

Dzisiaj mam dla Was zupełnie luźny post, a mianowicie fotorelację z zoo. Jeśli Was ciekawi jakie zwierzę mi się podobało to od razu mówię, że tygrys. Mimo swojego starszego wieku, popisywał się wręcz przed obiektywem. Wskakiwał do wody i się z niej wynurzał, po czym chodził po całym swoim terytorium. Najlepszymi pozerkami okazały się surykatki. W tym zoo byłam po raz pierwszy. Zwierzaki mnie urzekły i jestem pewna, że nie raz tam wrócę. :)
Z góry przepraszam za jakość, niestety już na początku rozładował mi się aparat.

Zapraszam!














Który zwierzak najbardziej przypadł Wam do gustu?
Pozdrawiam :)

20 komentarzy:

  1. Super, chciałabym zawitać do Zamościa, nie tylko do Zoo :) Ja w tym roku byłam na farmie w Mieroszowie, też było fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo zoo :) Kocham zoo :D Sama niedługo wybieram się do Wrocławia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, mnie we Wrocławiu jeszcze nie było ;)

      Usuń
  3. Niby nie przepadam za zoo, ale to zawsze taka frajda jak się tam idzie :D I można porobić zdjęcia zwierzakom! Moje ulubienice to żyrafy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł :) lubię chodzić do zoo, mam nadzieję, że spędziłaś miły czas <3
    Zapraszam do mnie: www.madrepisanie.pl :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba będę musiała wybrać się do zoo we Wrocławiu i sprawdzić czy tam również zwierzaki lubią pozować do zdjęć! ;) Najlepszy był według mnie kameleon! Uwielbiam gady :D świetne zdjęcia! Pozdrawiam ;)
    https://wroclawianka-czyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku jak ja dawno nie byłam w zoo. Ostatnio za to byłam w górach i widziałam owieczki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju, jak ja dawno w zoo nie byłam O.o Muszę się kiedyś wybrać ponownie :D Z chęcią zobaczyłabym jakiegoś szopa <3 W zoo są tak w ogóle szopy? :/
    Buziaki :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Zamościu nie było szopów (chyba) ;*

      Usuń
  8. Uwielbiam podróże do zoo <3. Na razie jednym z najfajniejszych było dla mnie zoo we Wrocławiu. Niedźwiadki ci uroczo wyszły!
    Będę częściej wpadać i obserwować, bo widzę, że u ciebie bardzo miło :D, tym bardziej jak od czasu do czasu napiszę się coś innego niż recenzję!
    Pozdrawiam!
    #SadisticWriter

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam tylko w Zamościu, ale mam zamiar pojechać do Wrocławia :)

      Usuń
  9. Fajna pamiątka :) Tak się złożyło, że ja właśnie przed momentem wróciłam z ZOO. Byliśmy z trzyletnią córeczką. Produkowaliśmy się, pokazywaliśmy lwy, żyrafy, słonie... Tymczasem jej spodobał się najbardziej ...plac zabaw i żółw (a przecież żółwia ma w domu). Szkoda gadać :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli tutaj dotarłeś, proszę, skomentuj. Bardzo mnie to motywuje i odwiedzam każdy blog, po którym został ślad.
Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj.