wtorek, 8 sierpnia 2017

The Pokemon Book TAG



O tym Tagu dowiedziałam się z bloga Tylko magia słowa. Okazał się godnym wykonania, tak więc zapraszam.

1. Twój startowy Pokemon - pierwsza książka, która rozpoczęła Twoją przygodę czytelnika. 
Hmm... Nie pamiętam dokładnie jak się zaczęła moja przygoda, bo wśród książek żyję od bardzo dawna. Jednak czytać z pasją, wielkim zainteresowaniem i uzależnieniem zaczęłam dzięki książce "Wybrani". Wtedy chciałam jak najszybciej dorwać się do drugiego tomu, jednak przewijały mi się przez ręce inne książki i nawet nie zauważyłam, jak bardzo czytanie mnie zainteresowało.



2. Pojawienie się legendarnego Pokemona - książka podpisana przez autora. 
Trudno się przyznać (w końcu prowadzę bloga!!!), ale nie miałam okazji takowej książki wziąć do rąk. Mam nadzieję, że niedługo będę miała taką okazję.

3. Magickarp ewoluował w Gyaradosa! - książka, której początek był słaby, ale okazało się, że jest bardzo dobra. 
Myślę, że "Oddam ci słońce". Książka nie była sama w sobie zła, słaba, mi się po prostu nie podobał ten początek. Wciągnęłam się dopiero później.

4. Jigglypuff spiewa - książka, która sprawia, że zasypiasz.
Chyba "Załącznik". Może nie zasypiałam w czasie jej czytania, ale bardzo mnie nudziła i czytałam ją na siłę.

5. Skitty przyciąga swoją uwagę - książka, w której ostatnio jesteś zakochana.
"Bez słów". Po prostu zakochałam się w tej książce i się chyba nie odkocham. <3

6. Elitarna czwórka - twoje cztery ulubione książki. 
Mam dużo "ulubionych" książek, ale cztery to cztery:
1. "Black ice"
2. "Tajemne miasto"
3. "Był sobie pies"
4. "Igrzyska śmierci"

7. Twój Pokedex - zdjęcie książek, które już złowiłeś. 
Lepiej zdjęć wstawiać nie będę, ale książek jest duzo.

8. Masterball - książka, która chcesz mieć tak jak trenerzy Pokemonów Masterball. 
Ostatnio "We wspólnym rytmie" Jojo Moyes.

9. Wyzwij kolejnych, co najmniej pięciu trenerów do TAGu.
Wyzywać nie będę. Każdy, kto chce zrobić taki TAG ma do tego prawo. Koniecznie powiadom mnie w komentarzu na pewno wpadnę.

Pozdrawiam



15 komentarzy:

  1. Nie martw się, gdyż od pięciu lat prowadzę bloga i nadal nie miałam okazji otrzymać jakiejkolwiek książki z autografem autora, ale jakoś mnie to specjalnie nie męczy od środka.
    Podoba mi się, że krótko i zwięźle odpowiedziałaś na ten tag, bo nie lubię takowych poznawać zbyt szczegółowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już od jakiegoś czasu raczej nie bawię się w Tagi, bo mam mało czasu, ale w sumie jest to ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie posiadam książki z autografem autora, a szkoda ;(
    Bardzo fajny tag! W dzieciństwie bardzo lubiłam Pokemony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zbyt mało czasu na uczestniczenie tagach, wolę zamiast nich poczytać książkę, ale przyjemnie zagłębiam się w poznawanie odpowiedzi. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nie mogłam wczuć się w akcję książki "Oddam Ci słońce". "Był sobie pies", to również powieść, która odgrywa ważną rolę w moim życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy tag, uwielbiałam w dzieciństwie Pokemony:) Być może go zrobię, bo na moim blogu jeszcze nigdy żaden się nie pojawił:)
    Pozdrawiam http://oksiazko.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh, ja również miałam kiedyś okazję napisać ten TAG :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam Cię do LBA Book Tagu! Pytania znajdziesz na moim blogu ;)
    Magdoszopedia

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ten Tag! Z pewnością go zrobię :D I to wcale nie dlatego, że chłopak wkręcił mnie po raz kolejny w Pokemon Go ;)
    Pozdrawiam!
    https://wroclawianka-czyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy tag:) byc może zrobie w blizszej niz dalszej przyszlosci :)

    www.linekwksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę ten tag, wydaje się bardzo intsresujący. Tak jak ty też nie mam książki z podpisem autora, ale kiedys to się zmieni.

    Pozdrawiam!
    http://mariadoeseverything.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio zakochałam się w Darach Anioła *.*
    Tag jest bardzo interesujący, więc chyba niedługo go zrobię u siebie
    Zapraszam na mojego bloga!
    https://artystycznychaosksiazki.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam mnóstwo książek z dedykacją autora :) to niezwykle miły gift.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa byłam o co chodzi z tymi Pokemonami, całkiem fajny Tag :-)
    Ja mogę się pochwalić już pięcioma książkami z autografem :-D
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy TAG :) Teraz wiem, że powinnam nadrobić książkę "Wybrani" zaś wystrzegać się "Załącznika" :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli tutaj dotarłeś, proszę, skomentuj. Bardzo mnie to motywuje i odwiedzam każdy blog, po którym został ślad.
Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj.